среда, 29 мая 2019 г.




                                                                                გამოკითხვა

                      პატივცემულო მასწავლებლებო, მშობლებო და მოსწავლეებო!
 გთხოვთ აირჩიოთ პასუხის ვარიანტი  ან დაწერეთ თქვენი ტექსტი :

1.თქვენი აზრითრა ობიექტური და სუბიექტური  გარემოება  უშლის  ხელს მოსწავლეს მაქსიმალურად გამოიყენოს თავის პოტენციალი

·         1.1 ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
·         1.2. არ აქვს დრო;
·         1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს;
·         1.4 _________________________________________________

2. თქვენი აზრითრამდენად ადვილად არის გადმოცემული გრამატიკის მასალა ?

·         2.1 ყველაფერი გასაგებია;
·         2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
·         2.3 გრამატიკის სწავლა მიჭირს/არ მესმის, ძალიან ძნელია;
·         2.4 _____________________________________________

3.იყენებთ  თუ არა  სწავლისათვის აუცილებელ  დამატებით ინტერნეტრესურსებს?

·         3.1 სისტემატურად;
·         3.2 იშვიათად;
·         3.1 არა;
·         3.4 ____________________________________________________

4.რამდენი დრო  გეხარჯებათ   დავალების  შესრულებაზე /სწავლაზე?
(პასუხში მიუთითეთ კლასი)

·         4.1 30-60 წ. და მეტი
·         4.2 10-30 წ.
·         4.3 ყველაფერს ვსწავლობ სკოლაში /სახლში დავალებას არ  ვასრულებ;
·         4.4 ______________________________________________________

თქვენი აზრითრომელ თემას/საკითხს  უნდა   დაეთმოს მეტი  სასწავლო საათი?

·         5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;
·         5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;
·         5.3  მეტი ადაპტირებული რუსული  მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში;
·         5.4________________________________________________________

4 комментария:

  1. 1.1 ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
    2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
    3.2 იშვიათად
    4.2 10-30 წ.
    5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;


    ОтветитьУдалить
  2. 1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს
    2.1 ყველაფერი გასაგებია;
    3.1 სისტემატურად;
    4.1 30-60 წ. და მეტი
    5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;

    ОтветитьУдалить
  3. 1.1 ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
    2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები.
    3.1 სისტემატურად;
    4.1 30-60 წ. და მეტი
    · 5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;

    ОтветитьУдалить
  4. 1.4 დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებს მშობლები უნდა დაეხმარონ იმაში,რომ ისწავლონ დროის სწორი მართვა და ამ შემთხვევაში შეძლებენ ისინი თავიანთი პოტენციალის გამოყენებას.
    2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
    3.1 სისტემატურად;
    4.2 10-30 წ.
    5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;

    ОтветитьУдалить